skgk-logo
ArrowDown_Orange
gb_logo%20(1)
Vintergolf på Skjeberg
Vi åpner nå for vintergolf på Hevingen. Det blir mulig å spille en bane bestående av 8 hull med matteutslag og vintergreener. Tilbudet er bare for klubbens medlemmer.
Vintergolf på Skjeberg
Nå åpner vi 8 hull for spill. De er satt opp med matteutslag og vintergreener.
I tillegg må du ta med en matte som brukes som underlag for hvert slag, slik at det ikke slåes opp torv. Du trenger ikke matte når du skal putte.

Hullene som er satt opp til spill er banens hull 1-5, halve hull 9 med utslag fra veien og hull 10 og 11.
Mattene henger på veien ned til hull 1, og du henger den tilbake der ved avsluttet runde.

Rangen er åpen med selvplukk av baller.
Vi minner om å unngå å gå på greenområder og teesteder. Treningsgreen ved klubbhus og ved hull 1, er stengt og skal ikke brukes.
Det åpnes ikke for bruk av golfbil.

Det er ingen booking av starttid.

Tilbudet er kun for medlemmer av Skjeberg Golfklubb og vi håper at mange vil benytte seg av det.