skgk-logo
ArrowDown_Orange
gb_logo%20(1)
Stengt for biler
Lørdag 27.juli er det stengt for biler på banen.
Sarpsborg Spesialist-tjenester inn som partner
Sarpsborg Spesialisttjenenester er et nystartet spesialistsenter i Sarpsborg! Vi holder til i Nova Helseklinikk på Lande Senter. Vi tilbyr et bredt spekter av spesialiserte helsetjenester for våre pasienter og klienter! Vi tilbyr privat spesialistbehandling til alle – uten behov for henvisning! Vi er stolt partner av Skjeberg Golfklubb! Vi tilbyr utredning og behandling til redusert pris til medlemmene i klubben! Medlemmer får 20% avslag på våre priser. Time kan bookes enkelt på sarpsborgspesialisttjenester.no. Ellers kan vi kontaktes på telefon 91141248 eller på e-post (petter@novahelseklinikk.no). Vi gleder oss, og ser frem til et spennende samarbeid! Vi ønsker lykke til med årets golfsesong!
Sarpsborg Spesialist-tjenester inn som partner
Gode rabatter for klubbens medlemmer